Kennisbank
Onze expertise delen we graag
Wij zijn jouw kennispartner op het gebied van HR-vraagstukken. In onze kennisbank delen we waardevolle informatie om jou te ondersteunen bij vragen over payroll en de rol die Persoonality daarin speelt. Leer meer over algemene payrollzaken, wetten en regels, en praktische tips.
Werkgeversmerk
Boost de vitaliteit op de werkvloer
Besteed jij genoeg aandacht aan de vitaliteit van je medewerkers? Wist je dat vitale werknemers niet alleen productiever zijn, maar ook minder vaak ziek? Wil je weten hoe je dit kunt bereiken? Lees het artikel en ontdek praktische tips om jouw team én jezelf energieker te maken. Ga jij de uitdaging aan?
Werkgeversmerk
6 tips voor een optimale vakantieplanning
Ga vandaag nog aan de slag met zes essentiële tips voor een efficiënte vakantieplanning . Van het stellen van een deadline voor verlofaanvragen tot het bepalen van minimale personeelsbehoeften tot het creëren van één overzichtelijk schema.
Werkgeversmerk
De voordelen en nadelen (misvattingen) van payroll
Vaak wordt enkel stilgestaan bij de redenen voor payroll voor werkgevers. Maar hoe is dat voor medewerkers? Wat zijn voor hen de voordelen en zijn er ook nadelen? We leggen het je graag uit.
Werkgeversmerk
Tips en tricks om nieuwe medewerkers te werven?
In de aanhoudende krappe arbeidsmarkt is het vinden van geschikte medewerkers een hele klus. Er zijn meer vacatures dan beschikbare werknemers, het is meer dan ooit belangrijk om op te vallen. Maar welke tools kun je het beste gebruiken en wat zijn andere goede wervingsmethoden? Hier zijn enkele belangrijke tips.
Werkgeversmerk
Het belang van onboarding bij payroll: tips en voordelen
Benieuwd hoe de onboarding bij een payrollorganisatie gaat? We leggen het graag aan je uit en geven je tips en tricks voor een succesvolle onboarding.
Werkgeversmerk
Hoe zorg je dat medewerkers zich gewaardeerd voelen?
Jezelf onderscheiden met een sterk employer brand (werkgeversmerk), is crucialer dan ooit in de huidige krappe arbeidsmarkt. Met een sterk werkgeversmerk val je meer op en lukt het beter om talent aan te trekken, te binden én te behouden.
Werkgeversmerk
Bouw aan een aantrekkelijk werkgeversmerk met deze secundaire arbeidsvoorwaarden
Met goede secundaire arbeidsvoorwaarden kun je je als werkgever het verschil maken. Door creatief en slim invulling te geven aan de secundaire arbeidsvoorwaarden onderscheid je je ten opzichte van je concurrenten en word je een aantrekkelijkere werkgever. Dit klinkt heel logisch, maar hoe doe je dit? Om je op weg te helpen hebben wij enkele tips voor je op een rij gezet.